Nokia 6060 vs Samsung C170

hfs_mobile

Είμαι σε δίλημα! Την άλλη Τρίτη μπαίνω φαντάρος στο Τεχνικό της Πάτρας. Παρεπιπτόντως όποιος έχει καμιά πληροφορία για το εν λόγω κέντρο ας μου πει γιατί δεν έχω ιδέα τι παίζει εκεί. Ο Ελληνικός Στρατός λοιπόν είπε να μην έχουμε κινητά με κάμερα. Έτσι λοιπόν είπα να χρησιμοποιήσω τη ρημάδα την επιδότηση που μου δίνει η COSMOTE και να πάρω ένα τηλέφωνο δωρεάν να κάνω τι δουλειά μου και να μην έχω άγχος τι θα πάθει, αν θα το χάσω κτλ κτλ. Μεταξύ άλλων λοιπόν κατέλειξα στα Nokia 6060 και Samsung C170. Τι λέτε να πάρω? Επίσης ξερετε πως είναι τα πράγματα στα κέντρα σχετικά με τα κινητά?

Featured Song: Cake | No Phone

9 responses to “Nokia 6060 vs Samsung C170

  1. NOKIA, ΚΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΠΑΛΩΜΕΝΟ… 😉

  2. Είχα παλιότερα το 6060 και μπορώ να πω ότι είναι σκυλί. Άντεξε πολλές πτώσεις και αναποδιές, αλλά ήταν πολύ χοντρό για τα γούστα μου. Το C170 δεν το ξέρω και δεν μπορώ να κρίνω. Αυτά πάντως για κινητά με κάμερες κλπ πιστεύω ότι θα είναι μόνο για το κέντρο. Στην μονάδα θα είσαι ΟΚ. Είναι καλό πάντως να μην έχεις ακριβό κινητό, για να μην στεναχωρηθείς πολύ σε περίπτωση κλοπής (δεν λείπουν αυτά) ενώ για τον ίδιο λόγο (ή και για περίπτωση απώλειας) κάνε και ένα backup τους αριθμούς των τηλεφώνων που έχεις στην SIM! Περισσότερα θα πούμε εν καιρώ 😉

  3. √ akis: Κι εγώ έτσι λέω ρε akis…

    √ graham: Γι’αυτό ακριβώς το θέλω. Για να είναι σκυλί. Η αλήθεια είναι πως δε τα σέβομαι και ιδιαίτερα τα κινητά που έχω κατά καιρούς. Καλή ιδέα το backup. Θα τα περάσω στο Mac ;). Τι το χουμε το ΜπλεΔόντι για?

  4. Φίλε HighFidelity με το καλό να μπεις! Θα περάσεις πολύ καλά στη θητεία σου, είμαι σίγουρος! Βρες ένα τρόπο να μας κρατάς ενήμερους για το πως περνάς στον Ελληνικό Στρατό. Εγώ έμπαινα από το κινητό μου ή από κάποιο Internet Cafe και έκανα post. Είχα ξενερώσει όταν μας πήραν τα κινητά με κάμερα γιατί δεν θα μπορούσα να επικοινωνώ ηλεκτρονικά με τον έξω κόσμο…

    Εγώ στις 16/11 πέρνω την μετάθεση μου και επιστρέφω στα πάτρια εδάφη της Αθήνας! 🙂 Ένα επιπλέον καλό αυτών των κινητών που αναφέρεις είναι η διάρκεια της μπαταρίας τους, πράγμα που είναι πολύ σημαντικό στον στρατό.

  5. Nokia 6060 με διαφορά. Άντε και καλός πολιτής!

  6. Ένα μεγάλο μειονέκτημα του 6060 είναι ότι δεν έχει ΜπλεΔόντι! Κρίμα, γιαί ΄με το iSync θα ήταν θέμα 1′ …

  7. Τελικά κατέληξα στο Nokia 6060. Θα το χω αύριο στα χέρια μου, οπότε ελπίζω να βρω χρόνο πριν μπω να σας μεταφέρω εντυπώσεις.

    √ HaPagan: Ευχαριστώ! Εσύ που είσαι φαντάρος? Επίσης γι’αυτό με το να μπαίνεις από το κινητό σου θέλω περισσότερες πληροφορίες…

    √ oAnergos: Όπως είδες κατέληξα στο Nokia. Ευχαριστώ, μπορείτε να κοιμάστε άνετα. Φιλώ εγώ τη χώρα!

    √ graham: Ναι ρε γ@μwτo! Αλλά τι να κάνουμε, δε μπορούμε να τα χουμε όλα. Υπομονή! Μετά το στρατό να δούμε τι θα έχει η μαμά Apple για μας… 😉

  8. Είμαι στο Μηχανικό στην Λήμνο. Αλλά σε 15-20 μέρες επιστρέφω στην Αθήνα με μετάθεση (299 σειρά). Κοίτα, για να μπαίνω στο Ιντερνετ από το κινητό μου (ΝΟΚΙΑ 6260) αγόρασα μια καρτούλα Wind και χρησιμοποιούσα το πρόγραμμα Wind Plus που με 3,5 € το μήνα έμπαινες Ιντερνετ! Καλή φάση ήταν!

    Έκανα κανονικά τα post μου, διάβαζα τα blog που ήθελα και γενικότερα πέρναγε ευχάριστα η ώρα καθώς ενημερωνόμουν για τα τεκταινόμενα στον έξω κόσμο!

  9. Pou einai to palikari mas???Ante anebase tpt giati mas eleipses!
    Atimo prama o stratos telika…kouragio file!!!

Leave a Reply

