Σκόρπια γράμματα…

hifiw_windows

Έρχομαι από την αγκαλιά του Μορφέα.
Ο ήλιος χτυπάει τα πατζούρια μου.
Τον ακούω να γλυστράει μέσα από τις γρίλιες τους.
Έως τα βαθιά μου όνειρα και με επαναφέρει στην πραγματικότητα.

Λένε ότι ζεις όταν δεν κοιμάσαι.
Για κάποιο λόγω ξανακοιμάμαι.
Έχω ξεχάσει πλέον γιατί…

Μυρίζω τον καφέ και ρουφώ την στάχτη του τσιγάρου.
Κάτω από το παραθυρό μου ένας στρατός μετρίων.
Χαμογελώ, με συμπόνια ή φόβο δε ξέρω.

Το κρύο νερό στο πρόσωπό μου μου δείνει θάρρος.
Το σκουπίζω… Μα γιατί?

Στο δρόμο γελάω όταν ο ήλιος μου χαιδεύει το πρόσωπο.
Στο δρόμο γελάω με κάθε τι που θεωρούμε δεδομένο.
Κάτι ακόμα να δικαιολογεί τη ζωή μου.

Οι μέτριοι με χαιρετούν κι εγώ τους χτίζω όνειρα.
Ότι χρειάζεται για να μη χτίσω τα δικά μου.
Κάποιοι το παρατηρούν.
Τελικά κάποιοι ίσως να μην είναι τόσο μέτριοι.

Και μαζεύω ενέργεια κάθε στιγμή για σένα.
Μόνο για να καταλάβω πως τώρα που την αφήνω
είναι πολύ. Πάρα πολύ. Κι είναι άδικο.
Γιατί εσύ δεν είσαι το δικό μου εσύ.

Μα τι αλαζόνας!
Ξύπνα! Συμμετοχή.
Αυτό που ψάχνεις θα το βρεις στο δρόμο.
Όχι στο μυαλό σου.

Αμφισβήτησε θετικά τον εαυτό σου
κι ίσως καταφέρεις να αλλάξεις.

Όταν μάθεις ν’αγαπάς τους ανθρώπους
θα μάθεις να αγαπάς κι εσένα.
Κι όχι το αντίστροφο.

Featured Song: Bloc Party | Song for Clay (Disappear Here)

5 responses to “Σκόρπια γράμματα…

  1. Οι άντρες μαζεύουν ενέργεια – οι γυναίκες την ξοδεύουν. Χαλάλι τους!

  2. Χμ. Ζωγραφίζουμε πάλι. Τι ωραία!

  3. Όταν μάθεις ν’αγαπάς τους ανθρώπους
    θα μάθεις να αγαπάς κι εσένα.

    με κάλυψες με ολο το κειμενο, ειδικά αμα σκιαγραφούν τον χαρακτήρα σου αλλά με το τελευταίο με εδωσες food for thought, να το ξέρεις…

    φιλάκια γλυκά!

  4. xairomai pou uparxeis cookie 🙂
    makia :*

    *****

  5. $Λύσιππος: Μα γι’αυτές δεν τη μαζεύουμε εξ αρχής εξάλλου?

    $attalanti (blogosis): Είδα τα πινέλα στην άκρη παραπονεμένα κι είπα να τα πάω μια βόλτα.

    $MaYaMaYa: Ελπίζω positive thought. Φιλιά και να προσέχεις!

    $bereniki: Αν υπάρχω και στην καρδιά σου τότε χαίρομαι κι εγώ 😉 φιλιά

Leave a Reply

