Θέλω|I Want Canon EOS 400D

hifiw_canon

Αγαπητέ μου Αγ. Βασίλη,

ξέρω πως δεν ήμουν πρότυπο παιδιού τον τελευταίο χρόνο (δεν είμαι παιδί πλέον πόσο μάλλον πρότυπο)… Παρόλα αυτά είχα μία δύσκολη χρονιά και είδα τον κόσμο με άλλο μάτι. Δώσε μου μία ψηφιακή φωτογραφική μηχανή να τον αποτυπώσω όπως του αξίζει σε 0 και 1, να τον ανεβάζω στο blog μου να τον βλέπουν και τα άλλα παιδάκια! Ε? Ε? Φφφφφφφανταστηκέ Αγ. Βασίλη?

Ευχαριστώ,

ο και γ@μώ τα παιδάκια Ανέστης (aka highfidelityshow)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Dear Mr. Santa,

I know that I wasn’t what somebody calls example of propriety child the last year (I’m not a child any more whatsoever). However, I had a really tough year and I saw the world from a completely different perspective. Please gimme a DSLR to convert it in binary and upload it on my blog so that the other children can see it! Hah? Hah? My wwwwwwwwwonderful Santa?

Thanx,

the incredible child anStis (aka highfidelityshow)

Featured Sond: Philip Glass | The Photographer

9 responses to “Θέλω|I Want Canon EOS 400D

  1. “χαμένη στη μετάφραση” η τελευταία φράση βρε Ανεστάκο!…τελικά αποφάσισε, το iPod κινητό ή την μηχανή?…μας μπέρδεψες πάλι! εύχομαι ο Αγ.Βασίλης να τα φέρει και τα δυο γιατι ήσουν καλό παιδάκι και διαβάζεις και κάνεις το μεταπτυχιακό σου και …ε, τι άλλο να πω, καλό παιδί.- 🙂

  2. $MaYaMaYa: Τι δε κατάλαβες βρε? Να σου το εξηγήσω. Όσο για iPod ή DSLR… Και τα δύο 😀 !

  3. Φοβερή μηχανή αυτή. Την έχω εδώ και τρεις μήνες και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Ειδικά πάνω στις “χειροποίητες” λήψεις είναι μοναδική

  4. $adais: Καλωσήρθες… Αυτό που κάνεις δεν είναι σωστό! Ζηλεύω λέμε! Πέρασα μία βόλτα από το blog σου και πρέπει να σου πω πως μερικές από τις φωτογραφίες που έχεις μου άρεσαν ιδιαίτερα. Με την EOS τις πήρες?

  5. Σχεδόν όλες όσες ανέβασα τους τελευταίους τρεις μήνες είναι με την 400d. Οι προηγούμενες με Olympus e-500 και Canon G6 (φοβερή μηχανή και πάλι)

  6. Αδερφούλη, ‘ντάξ’. Το είπα κρυφά στη μαμά και μου είπε να μη σου πω τίποτα, αλλά ότι όλο και κάτι θα κάνει για να είσαι χαρούμενος και για να ‘χεις κανένα νέο παιχνιδάκι. Μην της πεις τίποτα, θα κανονίσει εκείνη! 😉

  7. $adais: Τι φακό έχεις?

    $attalanti (blogosis): Αδελφούλα είσαι θησαυρός! Τάφος εγώ!

  8. rE GAMOTO MOLIS EMATHA OTI DEN YPARXEI AI BASILIS…
    XRONIA POLLA PANTOS KAI ELPIZO NA PARALAVEIS TIN CANON KAI EMEIS NA APOLAMVANOYME TIS FOTO STO BLOG SOY

  9. $parafonos: Καλώς ήρθες στο blog μου 🙂 . Δεν υπάρχει? Αποκλείεται! Χθες μαζί τα πίναμε… Υπάρχει! Αυτά μου’λεγε! Ότι δε τον πιστεύουν κτλ κτλ. Κι έπνιγε τον πόνο του στο Chivas. Σε μαύρα χάλια είναι ο καημένος. Γι’αυτό κι εγώ δεν επέμενα με την Canon.

    “Προχθές αργά, στο bar το ναυάγιο.
    Βρέθηκα να τα πίνω μ’έναν άγιο.
    Καθότανε στο δίπλανο σκαμπό.
    Και κοινωνούσε με ουίσκι και νερό…”

    Όπως καταλάβατε…

    Featured Song: Αρλέτα | Το Μπαρ Το Ναυάγιο

Leave a Reply

