Manchester mate! The sequel!

hifi_hivoltage
Είχαμε μείνει που λέτε στο black out. Και συνεχίζω…

Τι διάολο, λέω. Ξέρασε κανένας μεθυσμένος βρετανός σε κανένα στύλο της DEH και συνουσθιάθει ο Ζευς? Παίρνω τηλέφωνο στη reception.

-This is the reception. How may I help you?
-Can you please tell re big guy what the f*** happened and I don’t have light in the room?
-What to tell you sir. Can you check the @&*$#?
-The what?
-The @#$% sir.
-Sorry. I don’t understand what you’re saying.
-OK, I’ll send the boy to check it…
-OK. Send him and I will speakaro him a couple of vowels.
-Cheers, sir.
-To be well!

Σκάει μύτη λοιπόν ένας μισομπουκιάς. “What’s the problem, sir?”. Ξέρω γω ρε μάγκα? Ξέμεινα από φράγκα και είπα μπας και έχεις κανένα ψιλό πάνω σου… “Ποιο λες να’ναι το πρόβλημα ρε μισομπουκιά, το κερατό μου?”. Dah! Helloooooo! ΔΕΝ ΕΧΩ ΡΕΥΜΑ ΣΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ! Για ποιο άλλο λόγο θα σου μιλούσα μέσα στα σκοτάδια? Για να κάνω ατμόσφαιρα μπας και μου τη πέσεις? Τι βλάκας!

Πάει να τσεκάρει τις ασφάλειες… “They are fine. I’ve already check them”, του λέω. “They are OK” λέει. Το ξέρω ρε μισομπουκιά, τι σου λέω τόση ώρα! “Και τώρα τι κάνουμε?”. “Παίζει κανένας τεχνικός στο rooms to lent σας?”. “Just a minute sir. Sorry about that sir”. Καλαααααααά! Άντε να δούμε.

Μετά από λίγο σκάει μύτη ένας άλλος. “You don’t seem like a technician!”. “I’m not!”. “Why God? Why? Γιατί μου στέλνουν όλους τους άσχετους?”. Πάει κι αυτός προς τις ασφάλειες. Καλά είναι οι ασφάλειες του κάνω. “They are OK. Oh my God!” λέει. “Oh really? Shut up! I don’t believe it! It’s apisteftable!”. Τι “Oh my God” ρε μεγάλε? Θα περάσουν δηλαδή όλοι οι άχρηστοι ρεσεψιονίστ και μετά θα κάνουν ιατρικό συμβούλιο για να βγάλουν πόρισμα για τη βλάβη? Αν υπάρχει τεχνικός ρε μάγκα φέρτον, αν όχι βρες μου δωμάτιο σάχλα! Φεύγει κι αυτός…

Αν μου στείλουν και τρίτο για να τσεκάρει τις ασφάλειες θα γίνει μανούρα και θα φύγει από το δωμάτιο με ανασφάλειες!

Με τα πολλά ανακαλύψαμε πως η διπλανή έκανε μαλακία με τις πρίζες και επειδή για κάποιο λόγω το british engineering επιβάλει να έχουν την ίδια γραμμή ανά δύο δωμάτια, την πλήρωσα κι εγώ. Το κουφό είναι πως τους χάλασε και το σύστημα πληρότητας του ξενοδοχείου και δεν ήξεραν που να με πάνε. Εν τω μεταξύ ο τυπάς που έστειλαν να με εξυπηρετήσει είχε καταγχωνθεί. Πςςςςςςς… Μεγάλε? Χαλλλλλάρωσε…

Έπειτα από λίγα λεπτά βρέθηκα σ’ένα καινούργιο δωμάτιο, όπου ξεράθηκα όπως μου άξιζε…

Κι αυτή που λέτε ήταν η πρώτη μου βραδιά στο UK…

Featured Song: Black Keys | When The Lights Go Out

9 responses to “Manchester mate! The sequel!

  1. AAAAA! Εσύ εκάνες εντυπωσιακή είσοδο στη χώρα!!! Έτσι για το καλώς σας βρήκα! Αυτά είναι…!
    Have a good night:P:)

  2. re akousa ena tragoudi se ena spotakia ston rock fm 96,9 kai einai tragoudara legete love in…
    na peraso meta na to vroume?na doume kai ta knight rider!exxoume na kanoume spotakia kai gia to party protoeton!!! kai ena party alternative sto garage!

  3. simera einai i mera pou eimaste ston stathmo gia na perasoun osoi theloun ekpompi …. eimai monos mou!!!!!!!!!!!!!!!!! klaps

  4. Πω πωωω, αυτό το “Just a minute sir. Sorry about that sir”, με εκνευρίζει πάρα πολύ! Ωραία τα γράφεις, άλλο είναι βέβαια να τα ζεις… Don’t let them get to you! Τί είναι μια μικρή τάση μπροστά σου; Είσαι παιδί μου κεραυνός, σεισμός! 😉

  5. $thegypsy: Καλωσήρθες! Καλώς σας βρήκα! Είμαι καλός στις θεαματικές εισόδους είναι η αλήθεια.

    $pastrana: Ε τώρα γιατί μου τα θυμίζεις ε?! Θες να γίνω τίποτα homesick? Τι ωραία να άραζα κι εγώ στο σταθμό! Να βάζω μουσική, καφεδάκι, να λέμε καμιά μαλακία στο μικρόφωνο του τύπου: “Εδώ οι καλές εκπομπές! Περάστε! Έλα μαντάμ! Σπαρταράει! Εδώ οι καλές εκπομπές!”, και να ψαρώνουμε τους πρωτοετής… Αααααχ, the simple pleasures in life!

    $attalanti (blogosis): Άι, άι, άι, άι, άι, άι, άι… 🙂 Καλά να περνάς! Πολύ όμορφα τα τελευταία σου post!

  6. @zero commenting on pastrana: Τα λεγα??? Όχι πες μου, τα λεγα ή δεν τα λεγα?!!

  7. Χαχα…τι του κάνουνε του παιδιού μου οι άγριοι!! Πολλά φιλιά καλέ μου!!

  8. $Vaggie: Μου τά’λεγες… Να πω ότι δε μου τά’λεγες?

    $Giramondo (blogmam): Μάνα στείλε λεφτά! Και σπανακόπιτα! Kisses

  9. kane mou mia xari kai pigaine sto castlefield kai poies ena kafe gia mena…
    i love manchester, mate

Leave a Reply

