How to mentaly prepare yourself for UK

hifiw_austinmetro

Γενικώς είναι πολύ απλό. It’s all about the mood actually… Προσωπικά το αντιμετώπισα ως εξής:

Γύρω στις 20 Σεπτεμβρίου λοιπόν επισκέφτηκα την αστυνομία του Βαθέως με σκοπό την έκδοση διαβατηρίου. Όντας σίγουρος πως θα μου ζητήσουν τα απίστευτα δικαιολογητικά είχα πάρει τηλέφωνο κανά δυο μέρες πριν να ρωτήσω τι θα χρειαστεί να φέρω μαζί μου, καθότι του Ζευεδαίου οι παίδες… ξέρετε. Στο τηλέφωνο λοιπόν μου είπαν πως θα χρειαστώ φωτογραφία, πράσινα παράβολα των 50€, κίτρινα παράβολα των 21€, χαρτί από τη στρατολογία (δελτίο τύπου Β) που να υποδεικνύει την ημερομηνία λήξης της αναβολής μου… Αυτά!

Πονηρεμένος βεβαίως βεβαίως εγώ από τις λίγες σχετικά αλλά καθοριστικές αναμετρήσεις μου με το τέρας της ελληνικής γραφειοκρατείας, άρχισα τις ερωτήσεις με random περιεχόμενο μπας και ξετρυπώσω κανένα δικαιολογητικό που παρέλειψε ο κ.Αστυφύλακας να μου επισημάνει.

Ανακαλύπτουμε λοιπόν πως λόγω Καποδίστρια ο δήμος της κουκίδας στο χάρτη Σερρών δεν υπάρχει πλέον. Επίσης πως έχω μεταφέρει τα δικαιώματά μου στο μόνιμο τόπο κατοικίας μου οπότε θα χρειαστώ ένα πιστοποιητικό γεννήσεως, λες και το γεγονός ότι θα στέκομαι μπροστά του δεν πιστοποιεί τη γέννησή μου. Τέσπα…

Το Βαθύ όμως από το Καρλόβασι είναι καμιά 30άρα χιλιόμετρα. Και πως πάμε τώρα που δεν έχουμε βαβαβούμ? Σωστά! Με το λεωφορείο. Ναι ναι αυτό χωρίς κλιματισμό και με τσίτα τα ελληνικά άσματα της νεοελληνικής μουσικής βιομηχανίας. Αλλά ντάξει! Δε θα χαλάσουμε και τις καρδίες μας. Πάω με τα πολλά, υπογράφω σε 200.000 χαρτιά, με άλλη υπογραφή κάθε φορά, καθότι ομολογώ πως δεν την έχω τελειοποιήσει ακόμα, οπότε κάθεμία είναι μοναδική. Για να καταλάβετε τι εννοώ αν με εξετάσει εμένα γραφολόγος με σημείο αναφοράς την υπογραφή μου, θα σκίσει τα πτυχία του ο άνθρωπος. “Θα σας ενημερώσουμε κ.Παυλίδη όταν μας στείλουν το διαβατήριο από Αθήνα”. “Καλώς”, απαντώ και επιστρέφω στην οικία μου με τις εκπληκτικές συνθήκες και εμπειρίες που μόνο τα ΚΤΕΛ μπορούν να σου προσφέρουν. Άλλωστε πουθενά δεν είναι Allou!

Μετά από κάμποσες μέρες (κανά δυο βδομάδες πιο συγκεκριμένα), δε παίρνω κανένα τηλέφωνο, σκέφτομαι. Παίρνω λοιπόν και μαθαίνω πως με κόψανε!!! Ρε τι λένε?!? Κοτζάμ μηχανικό, με πτυχείο εντός μηνών και τον κόβεις?!? Που’πα ρε Καραμήτρο μη βάλω κανένα βίσμα και σε ξυλώσω και σε στείλω στο Longisland να κάνεις διακοπές για το υπόλοιπο της ζωής σου! Ρε ξέρεις ποιος είμαι εγώ? Πάνω στον οδυρμό μου και κατόπιν ερώτησής μου σχετικά με τη διαδικασία, με ενημερώνουν πως δεν ηταν ικανοποιητική η φωτογραφία καθώς δεν έγινε σωστό ρετουσάρισμα. Επίσης το δεξιό μέρος του προσώπου μου ήταν ελαφρώς υποφωτισμένο σε σχέση με το αριστερό. Ρε τι μαλακίες είναι αυτές? Έτσι είμαι ρε! Μικρός είχα δεί κάτι από το δεξί μάτι, σκιάχτηκα και από τότε από τη δεξιά μπάντα είμαι υποφώτισμένος. Υπάρχει κανένα πρόβλημα? Έτσι είναι η φάτσα μου ρε κι αν γουστάρετε!

Όλα αυτά την Τετάρτη! Δε ακούω κουβέντα του λέω! Έρχομαι αύριο από κει. Και τώρα πως ξαναπάμε, που τις δύο βδομάδες που πέρασαν ξέχασα να πάρω τουτου? Και τότε!!! Μαγικό! Φίλος καλός και καταπληκτικός τύπος με μεγάλη πείρα και παιδεία στην αυτοκίνηση μου λέει θες να σου δώσω ρε να πας με τον βρετανό?

Τώρα εσείς απορείτε μάλλον ποιος είναι ο βρετανός. Ο βρετανός λοιπόν είναι το αθάνατο Austin Metro που βλέπετε στην φωτογραφία πιο πάνω! Και πρέπει να σας πω πως άσχετα με τα χρονάκια του και με το τι μπορεί να θεωρείτε εσείς καλό αυτοκίνητο (αν θέλετε το συζητάμε), το Metro είναι καταπληκτικό αυτοκίνητο. Βασισμένο στη καρότσα που σχεδίασε ο Αλέξανδρος Ισιγόνης και με τη βρετανίλλα να ξεχυλίζει πληθωρικά από παντού αυτό το αυτοκίνητο απλά το ερωτεύεσαι. Είναι αυτό για το οποίο οι βρετανοί καμαρώνουν σαν μικρά παιδιά. The British Engineering! Το οποίο δεν είναι τίποτα τρελλό αλλά είναι δικό τους! Κι αυτό είναι αλήθεια! Όλα στην Αγγλία είναι φτιαγμένα με τρόπο μοναδικό. Οι διακόπτες, οι πρίζες, τα παράθυρα, η βρύσες, τα αυτοκίνητα, τα τρένα, τα λεωφορεία και πολλά άλλα.

Με τον Βρεταννό ήμασταν μαζί για δυόμιση μέρες. Κάναμε πάνω από 100km μαζί και με την κατάλληλη μουσική στο ολοκαίνουργιο clarion ήταν η τέλεια εισαγωγή για να έρθω στο Ηνωμένο Βασίλειο…

Άλλωστε είπαμε, it’s all in the mood…

Featured Song: The Puppini Sisters | In The Mood

4 responses to “How to mentaly prepare yourself for UK

  1. auto htan to prwto autokinhto tou theiou mou!
    paraligo na ginei kai diko mou prwto! 😉
    mouts british boy!

    *****

  2. Αγαπημένε αδερφέ μου, τί υπέροχο! Γέλασα πάρα πολύ με τον τρόπο που τα λες… Μοναδική φωτογραφία, ανεπανάληπτος γραφικός χαρακτήρας και ΚΤΕΛ, αγάπη μου, ΚΤΕΛ!!!!! Καλά ταξίδια να έχεις, κοντινά και μακρινά! φιλιά!

  3. Βασικά πρωτού προετοιμαστείς ψυχολογικά για την Αγγλία, έπρεπε να προετοιμαστείς για να αντιμετωπίσεις το τέρας της ελληνικής γραφειοκρατίας…

    Πάντως, για όσους δεν ξέρετε τα ΚΤΕΛ της Σάμου, όντως είναι άκρως γραφικά και σου θυμίζουν παλαιότερες εποχές που βλέπαμε στις ελληνικές ταινίες…

  4. $bereniki: Τότε ελπίζω να μπορείς να εκτιμήσεις για τι πράγμα μιλάω.

    $attalanti (blogosis): Χαίρομαι που σ’έκανα και γέλασες 🙂 Φιλιά!

    $HaPagan: Πέστα ντε!

Leave a Reply

