Λες? Κι αν σου κάτσει!

hifiw_amplifyrlife

Ελπίζω… Ελπίζω λέω, να έχω περάσει τα ρημαδιασμένα δύο τελευταία μαθήματα που έγραψα προχθές! “Φυσική” και “Ηλεκτρονικές Διατάξεις Στερεάς Κατάστασης”. Κι αν τα έχω περάσει… Ώ ρε μανούλα μου τι έχει να γίνει!

Να σας πω τι έχει να γίνει. Έχει να γίνει του πτυχίου!

Όχι! Όχι εκεί! Εδώ υπογράψτε φανταστικέ κ. Καθηγητή! Στο μπλουζάκι μου!

Featured Song: St. Germain | Sure Thing

14 responses to “Λες? Κι αν σου κάτσει!

  1. Θα τα περάσεις! Σου στέλνω θετική ενέργεια… Τέλειο το νέο σου banner, τέλειο!

  2. KAI AN SOU KATSEI SOU ALLAZEI THN ZWH!

    EGW 8A SOU STEILW LEFTA GIA NA TA PIEIS STHN EPITUXIA SOU !XOXOXO

  3. εμένα πάντως ψες μου κατσε κανονικότατα! και θα σου κάτσει και σενα… καθότι το λέω ΕΓΩ… μια Θεά… μια Απόλυτη Θεά!!! ;P

    *****

  4. Crossing my fingers. ♣

    Καλή τύχη.

  5. $attalanti (blogsis): Ώστε εσύ μου τη στέλνεις! Καλά το κατάλαβα… Ευχαριστώ για το banner 😉 Tell me a story!

    $margkaki: Λοιπόν, γράφεις? Ο τραπεζικός μου λογαριασμός είναι 1234 **** **** ****

    $bereniki: Αφού έχω και τους Θεούς με το μέρος μου, δε μασάω μία!

    $iblogteam: Thanks mate! 🙂

  6. οχι απλά θα σου κάτσει…θα σου στρωθεί κομμένη και ραμμένη στα μέτρα σου η όλη κατάσταση…σου στέλνω ΘΕΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ! οοοομμμμμμμ!!!!!!!!

  7. $suigenerisav: Thanx! Ωραίο το blog σου! 😉

    $MaYaMaYa: Είσαι η καλή νεράιδα που με προστατεύει από την αρνητικότητα των μετρίων…

  8. axa axa axa ok got it!

    se 3 meres 8a mporeis na pareis to xrhma 😉

  9. Σου εύχομαι πραγματικά καλά αποτελέσματα! Ο Άγις κάνει το μάθημα; Πιστεύω ότι δεν θα έχει πρόβλημα. Πάντως, τα τελευταία μαθήματα είναι πολύ μεγάλο άγχος για όλους μας. Αλλά αφού τα περάσεις σου δίνουν πολύ μεγάλη χαρά!

  10. $HaPagan: Πολλά ξέρεις εσύ… Δικός μας είσαι?

  11. Έλα ρε συ … Εννοείται ότι είμαι δικός σας! 😉
    Ο Χάρης είμαι ρε! Τι έγινε τελικά ο Γιώργος πήρε το mighty mouse σου;

  12. $HaPagan: Έλα ρε μλκ! Ναι το πήρε και το χαίρεται! Κι εγώ πήρα το καινούργιο και επίσης το χαίρομαι! 😉 Όλα καλά εσύ?

  13. Μια χαρά!Εδώ Αθήνα, προσαρμόζομαι μετά από 6 χρόνια στη Σάμο! 🙂

Leave a Reply

